8 maj 2008

Min väska nu...


I går hittade jag denna underbara väska på A6! Det fanns bara en.... Jag har länge tänkt att jag behövde en sommarväska. Tyvärr är jag inte så bra på att unna mig själv saker. Så jag tänkte nej inte en väska till. Gick hem och sen på kvällen funderade jag så på den blommiga fina väskan. Nu är den min :) Så glad att ingen varit och köpt den före mig. Den är ganska stor så skissblock och pennor får plats i den. den har både axelrem och handtag. Den står på skolan tvättställ här. Är den inte underbar????????

Nu ska jag äta potatis/purjolökssoppa och mortotskaka i matsalen. Sen till TANDLÄKAREN IGEN. Laga ett stort hål i en visdomstand nere. Vill egentligen dra ut den men roten satt runt tandbenet. Jobbigt. Jag har ju bara lagat en gång och det var förra veckan och ett litet hål uppe. De säger att det här ska va värre...

2 kommentarer:

  1. www.jasmin.nettorsdag, 08 maj, 2008

    Den är verkligen underbar(ursnygg)önskar er alla en skön Pingsthelg! kram G o M.

    SvaraRadera
  2. Jag letar också en sommarväska. :) Vet hur jag vill att den ska se ut men hittar ingen sån... så det hinner väl både bli höst, vinter och vår igen innan jag hittar något... ;)

    Kram kram

    SvaraRadera