18 maj 2008

Jag ger vad som helst!!!

Just nu skulle jag lätt ge 100 kr för en sov-morgon!!!!!!!!!! 200 kr,,,kanske 300 kr jag vad kan man ge för sömn när man VERKLIGEN saknar det!??! Gah, blev väckt 6:15 idag igen. Så trött :( mannen borta så en sovmorgon är inte att tala om och så måndag igen imorgon. PUST. Jag dör om jag inte får sova!! KLOCKAN VAR ÖVER 00:00 IGÅR KVÄLL NÄR JAG FÅTT IGÅNG DISKMASKINEN OCH FICK KRYPA NER... Det blir inte många timmar till 6:15. Nu ska jag göra frukost och dagdrömma om nästa lördag då jag kanske får sova?!Ha en trevlig söndag!!! Hoppas ni fortfarande sover gott;)

4 kommentarer:

  1. Tjohej! Välkommen at tävla i min blogg om ett superläckert skönhetskit från Miso Pretty i sammarbete med Kitsch.se!

    http://mariwi.blogg.se/2008/may/tavling.html

    Lycka till och ha en jättebra dag!

    SvaraRadera
  2. Har din som inte fått nå trööt ochslö-gen. Det har tydligen min för han sover fortfarande. Synd jag ska jobba annars hade jag också legat där uppe och snusat. Hoppas du får en riktigt LÅNG sovmorgon nästa lördag

    SvaraRadera
  3. Hoppas du snart får din sovmorron! Att alltid sova lite för lite tär på orken.

    Själv slocknade jag strax innan elva och blev inte väckt förrän sju!!! Och inte vaknade jag en enda gång under natten. Härligt att för en gångs skull vara utsövd.

    Kram L

    SvaraRadera
  4. Ja att inte få sova ordentligt är inget roligt. Själv så FÅR jag sova, men vaknar ändå för tidigt. Kom inte i säng förrän runt 2-tiden i natt, men inte hjälpte det. Blev ingen vidare sovmorgon för det. Kanske är kroppen som försöker ställa sig in på lite mindre sömn eller nåt?! Dumt, för det vore ju bättre om man fick passa på att sova medan man kan!

    Hoppas ni får en bra söndag.

    kram Linda

    SvaraRadera