16 maj 2008

F R E D A G !

I dag har lillkillen sakta blivit bättre och bättre. Först var jag så orolig att vi sökte barnakuten, men efter tre timmars sömn så åt busen både gröt och välling. Sen blev det fart. Jag var på toaletten och plötsligt hade vi en NY krydd-hylla på ett handtag i köket. Sen lite timjan på golvet med.

Mia kom förbi en sväng och jag bjöd henne på kaffe och tårtan som var kvar från igår. Sen var hon tvungen att hoppa bort kalorierna ;)

Efter Adams simskola skulle vi grilla. Jag hade marinerat benfri fläskkotlett i två dagar i Caj P:s grill olja. Gott! Saknade mannen men mina tre stora flickor som sällskap är inte illa heller. De små gossarna sov :)Är den inte cool vår RETRO radio ni ser i bakgrunden???

Nyss sa Sofie snart 12 år nått sött till sin mamma. Jag stod vi handfatet och smörjde in ansiktet. - Är det rynk-kräm? Ja, min dyra svarar jag. - Varför det??? Du har väl inga rynkor!? HEHE, tror hon ska få höjd veckopeng puss-ungen.

Ha en härlig lördag!

3 kommentarer:

  1. Jag håller med Sofie... inte har väl du några rynkor!! ;-)

    Skönt att lillkillen mår bättre nu! Hoppas ni får en härlig lördag.

    kram Linda

    SvaraRadera
  2. O du som är så fattig xD

    Pff orka sakna mannen när du har oss....

    SvaraRadera
  3. ...fniss..
    Kanske kan du hälsa företaget att krämen funkar alldeles ypperligt!!...fniss..
    KramMAlin

    SvaraRadera