25 maj 2008

Busen har vunnit!


"Busen" med sin mormors (RIP) gamla mössa och sitt älskade nyckelband från Nikon(vi har ju Pentax). Han har visst vunnit en hardrock junior tröja hos, ungmamma15 har jag hört. Så kul!! Vi sitter just nu i bilen, med husvagnen på släp, på väg till Halmstad och Gullbrannagårdenscamping. Som jag längtat! Tyvärr ska vi bara ställa upp vagn och tält och koppla in kyl och TV, sen åker vi hem ikväll igen. Men är vagnen på plats är det smidigt att åka ner en helg. Sen väntar många långa härliga sommar veckor där. Hoppas det blir bättre väder än förra sommaren....men värre kan det ju inte bli. Vecka 28 och 29 kommer vi hyra ut den. Vi är bara vid Ljungby,* gäsp*, har kört 12 mil av 19. Det går inte fort med RETRO-pärlan på släp. Ska skicka in bild till bloggen med telefonen när vi fått upp allt. Ha nu en underbar eftermiddag! Och var gulliga mot er mor, om ni har nån. Jag saknar min mamma idag :-( drygt 2 år sen hon dog och fortfarande får jag tårar i ögonen när jag tänker på henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar