14 maj 2008

bättre nu :) hoppas jag...


Jag tror det vänt för lillkillen nu. Han äter lite och dricker en del. Fortfarande tröttare än vanligt men ändå på "halvfart". I dag är det min tur att vara hemma med honom. Trodde jag skulle kunna göra skolarbete ändå men inte... Har däremot gjort kött, potatis, stekt färsk svamp, svampsås, blomkål och sallad och "bjudit hem" mannen på lunch.Det var gott och trevligt ända tills Josef kräktes upp all potatis och sås han ätit med god aptit. Trist! Trodde "kräket" var över och att det bara var "bajsvatten" kvar. 15 bajsblöjor igår och är upp i 8 idag. Kul blogg ämne!?!I alla fall orkar han var uppe idag och leker lite men ändå så lugn mot i vanliga fall. Nu sover han för andra gången idag.

Jag ska ut och ta en kopp kaffe på altanen. Ska unna mig en bit Marabou med. I kväll ska jag sjunga med "Livslust" och slå in de sista paketen till Adam som fyller 6 år i morn.

Men först är det simskola,,, Josef ska egentligen med men jag vet inte om det funkar. Får se om jag kanske kan få Emma att passa sin lillebror en timme.

2 kommentarer:

  1. Så skönt att han är bättre killen. Gud vilken snygg bakgrund du har. Vart har du fått tag på den????
    Kram Cissi

    SvaraRadera
  2. Hej Cissi! Min vän Mindi har gjort den underbara bakgrunden. Ho är så duktig. Kram Maria

    SvaraRadera