26 maj 2008

!



I går besökte 230 unika personer min blogg. Oj, och jag babblade bara massa vardag som vanligt;). Tror de hittade hit från Ungmamma15 som länkade till mig igår. Det blev veckorrekord för denna bloggen också. Kul! Hoppas att någon är intresserad av att komma tillbaka med. Jag skriver ju bara om en fembarnsmammas vardag och inte så mycket om mode och sånt.

I dag ledig dag och sen fyra dagar i rad som Förskollärare igen. Ska bli grymt kul faktiskt!!

Längtar till Halmstad dock,,,,

5 kommentarer:

  1. Men hallå gumsan när skall du fatta att man INTE vill läsa om mode utan just: VARDAG! Vill man absolut läsa om mode kan man väl köpa vilken såndär blaska som helst eller renodlade modebloggar! Keep up the good (God) work! ;-)

    Skall bli 3vligt att luncha med dig och umgås i Gullbranna sen!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Jo, tack allt är bra här! Själv? Bloggtävlingen dyker upp inom kort :0)

    SvaraRadera
  3. Du har fått så många besökare efterssom ungmamma15 länkade till dig ;) bara så du vet :)

    SvaraRadera
  4. Ja Anonym HELT RÄTT Precis som jag SKRIVER i inläggt du kommenterat så beror det på att UNGMAMMA länkat till mig. Läskunnig?

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera