30 sep. 2007

Sjungit,städat och bakat

I dag var jag uppe tidigt skulle öva redan kl 9:00. Det gick bra att sjunga :) När vi kom hem städade jag medans mannen gjorde mat. Hur kan det finnas så mycket damm???Ska ha Me and I party i morgon och vill inte gästerna ska få allergichock. Sen skulle jag åka på innebandymatch men mannen föredrog annat sällskap ;) så jag stannade hemma och bakade 2 kladdkakor och städade lite till.

Vilken bra låt!!! Lyssnat på massor nu när jag bakat:

Eller vad tycker ni???

2 kommentarer:

  1. Ja, ibland undrar man hur det kan produceras så mycket damm som det gör. Vi ses i morgon då på Me&I-partyt! :-)

    SvaraRadera
  2. Å vad mysigt du har haft det på GC! Härliga foton!

    Bokmässan skulle jag med velat besöka, det var några år sedan sist.

    Kramar från Eva

    SvaraRadera