23 sep. 2007

Nu igen:) och vårdnadsbidrag.

Är hemma hos mina vänner Mia och Patrik och lånar en laptop. Det kom ett moln,,,men det försvann igen så jag ska logga ut. MEN jag har det så bra här. MEN att man kan sakna familjen så,,,oj,,,,

AVSLUTAR nu vårdnadsbidragsröstningen. DET ÄR BRA MED VÅRDNADSBIDRAG!!!! 12 st har röstat och ALLA tycker det är bra!! Precis min åsikt även om jag inte vet om vi kommer utnyttja det. Valfrihet åt föräldrarna, man kan VÄLJA SJÄLV.

30 grader varmt och sol :) njuter som bara den. Say no more :)

6 kommentarer:

  1. Hej!

    30 grader varmt och soligt låter mycket trevligt.Jobbigt med sakanden av familjen men försök njuta ändå så mycket du kan...och krama och hälsa våra vänner M,P och I

    SvaraRadera
  2. mamma fick du mina mms ?

    vi saknar dej här hemma, adam o sofie kommer snart :)

    puss o kram emma

    SvaraRadera
  3. Ååååh så härligt med sol och värme!! Sola lite för mig också! ;-) Här har det varit hyfsat väder idag och skulle väl även bli så i morgon med runt 20 grader... men sen skulle det bli kallt, regnigt och trist igen...!

    Hälsa så mycket till Mia, Patrik och Isac!

    kram
    Linda

    SvaraRadera
  4. Underbart!

    Men när kommer du hem???? ;)

    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Iiiinte alls avis!
    Hahahahaha

    Hoppas du har det underbart vännen, det låter iaf så;)

    Kramar i mängder!!

    SvaraRadera
  6. Åh, så rart det låter! Hoppas inte saknaden förhindrar att du njuter av väder och miljö.
    Vi får väl en mer ingående rapport när du komomer hem?
    Kram //Anna
    (som faktiskt är skeptisk till vårdnadsbidrag just nu :-)

    SvaraRadera