1 sep. 2007

Måndag IGEN!!!

Barnen på väg till kyrkan:
VAR TOG HELGEN VÄGEN?! Det sa poff och sen var den slut! Redan måndag lunch och jag sitter i skolan. KUL att va här igen även om jag känner att jag inte hinner se min familj så mycket när det inte är JAG som är hemma. Saknar min bebis med, är så van att vara med honom så MYCKET TID men han har det så bra med sin pappa.

Stallet i fredags var rätt Ok ... Jag bredde mackor, sålde godis, gjorde toast, bryggde kaffe, kokade korv mm. Sålde för nästa 1100 kr på 3 timmar. Sista timme var A med för G skulle till golfen. A är nu så fixerad vid pengar!! Han ville gärna stå i kassan och lägga i pengarna i kassa apparaten. Måste va åldern. Min kompis Mias son Isak var exakt lika "pengafixerad" för 2 år sen när han var 5 år. (saknar er vännen!!)

I lördags var det underbart väder!!! Jag, Josef och Adam var nere vid Liljeholmen och tittade lite på Göran när han tävlade. Vi matade änderna lite med. Sen gick vi en sväng på stan och tittade på kläder och på leksaker på BR. På kvällen skulle jag skjutsa Sofie och hennes kompis till Shrek 3. Först var vi inne på "tutti frutti" och köpte godis. Adam fick en påse med och jag tog en till oss vuxna också. Tyvärr åt jag inget godis för jag somnade vis 21:30 på soffan. Kul lördag ;)

I söndags var jag, Sofie, Adam och Josef i kyrkan. Det var så bra!! Josef sov HELA tiden. Hem och lagade mat efter. Sen var jag och Susanne på Dunnis barnklädes party. Eftersom vi var kaffesugna (hehe) följde hon med hit efter och drack kaffe. När alla abrn avr lagda spenderades kvällen i TV soffan framför "Mord i sinnet" somnade som en gris direkt efter. TRÖTT jämt nu.

3 kommentarer:

  1. Jag är uppvuxen utanför Jkpg stället heter Järsnäs/Lekeryd ligger på landet utanför Huskvarna kan man säga.....

    SvaraRadera
  2. Glömde ju svara på det du egentligen frågade :-)
    Jag tillhörde allianskyrkan där jag bodde

    SvaraRadera
  3. Kikar in och önskar dig en fin dag. Jättefin bild på barnen.:)
    Kram Lallis

    SvaraRadera