10 sep. 2007

Kväll igen

Helgen gick fort. Jag har varit i Halmstad fredag-söndag och sovit i husvagnen sista nätterna för säsongen. Ner fredag em efter skolan. Gick in en sväng i ULLARED. Köpte "lite grann". Fortsatte tillGullbranna och fick god mat och trevligt sällskap med min gospelkör hela kvällen. Min kör sjöng mitt i stan i Halmstad i lördags och sen var vi och åt middag på Tylesand GOTT!!! Så vackert det är där!

Sen på em kom mannen och Josef ner och vi var i husvagnen och tog det lugnt. På söndagen packade vi ner allt, tog ner tält och stuvade in i husvagn och bilar. Oj vad smutsigt det var efter 4 månader ute. Så nu är husvagnen hemma på garage- uppfarten igen. 8 månader tills det är dags att ställa upp den igen :)

HÖST, ja verkligen höst. - I dag har det regnat HELA dagen. Usch!

I skolan ska vi göra ett person-porträtt i form av en väggtidning. Skriva, illustrera och fotografera men denna gången får vi använda datorn till illustrationen TACK OCH LOV! I morn väntar ett studiebesök på "ny reklam" en reklambyrå i stan där vi ska få höra om hur de jobbar. Ska bli intressant.

I kväll lagade jag kycklinggryta och pasta och sen la vi barn :) Nyss fick jag ett ryck och gjorde äppelkaka som ska va klar till CSI men etemölet var slut sä det blev med grahamsmjöl. Gott tro???? Ska vispa vaniljvisp nu..

Blev pop corn och cola med

1 kommentar:

  1. Jag tror nog säkert att pajen blev god ändå:)
    DU har haft fullt upp i helgen. Men det verkar ha varit mysigt!
    Kram Lallis

    SvaraRadera