27 sep. 2007

Hemma igen!!!

Ja, så har jag haft en underbar vecka på Gran Canaria! Men hemma är bäst! Har saknat mina barn och min man otroligt mycket. Men jag fick umgås med den här goa killen en del, min kopis Mias son Isak. Här med deras söta hundvalp Gunwald 4 månader. Söt eller hur???
Jag har tagit 200 bilder de här dagarna,,,här är några.

Amfi beach nära Puerto Mogan dit vi åkte buss och hade en heldag.


"Min pool" vid hotellet Monte Feliz i Bahia Feliz.


Stranden i Bahia Feliz.


Ute och äter med Isak (och Mia så klart).


Näst sista kvällen då Mia, isak och jag hade sällskap av E som bodde på samm hotell.Fler bilder kommer väl så småningom.

I morgon ska jag med min klasss till bok och biblioteksmässan i Göteborg. KUL! Mannen och "lillsonen" ska med. De större barnen åker till S i helgen. Sandra är hemma, men Emma ska till Göteborg. Har tydligen pojkvän där :)

4 kommentarer:

  1. Välkommen hem! Du har haft det soligt och fint ser jag! ;-) Härliga bilder och vilken söt hund de har skaffat!

    kram
    Linda

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem
    Trevlig helg.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att se! :)
    Bodde du hos din vän eller bodde du på hotell? Jobbar din vän där nere eller hur hamnade hon där?
    *nyfiken i en strut*

    Stor kram och välkommen hem!
    M I N D I

    SvaraRadera
  4. Amfi beach var det inte den som ngn rik man hade fraktat sand från västindien?
    Har bott i Puerto rico en gång och var bla i puerto Mogan...fint o mysigt.

    Kul att se dina bilder!

    SvaraRadera