14 sep. 2007

Glömde

Glömde berätta att Josef har fått:

D a G I_McElman_070716_2505 S

P L A T_McElman_070716_2505 S

Inte klokt att vår bebis ska börja på dagis. Ja, inte förrän i Januari men ändå. Han kommer bara vara 13 månader då... Han har fått plats på den privata förskola där vi har Adam. Kyrktuppen heter det och vi trivs kanon med det dagiset. Ett halvår kommer de gå samtidig innan Adam börjar i förskoleklass nästa höst. Se HÄR

En rolig sak till JAG HAR VUNNIT 2 BIOBILJETTER!!! Fick ett mail av en kille på expressen att jag vunnit med den bilden jag skickat in. Denna:

Kul, biobiljetter är DYRT och just nu skulle jag vilja se ett par filmer som går. Tatooded Turso, Bristande bevis, På smällen och nån mer som jag inte minns namnet på. Så biobiljetterna kan nog gå åt. Surfar vidare till filmstadens hemsida nu *gäsp*


God Natt vänner! Sov gott jag hoppas på sovmorgon till minst 6:30 i morn ;)
Ps: Tycker du det var snyggt skrivet "DAGISPLATS"!? Besök, spell with flicker Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar