14 sep. 2007

Fredagkväll....



Ja det har vi ätit i kväll! Jag, Sandra, Sofie och Adam. Josef satt jämte och tuggade majs och gurka:) Vad gott det var med Santa Marias Salsa med ananas i. Emma är i Göteborg och mannen med,,, men de är inte där tillsammans.

Nu sitter jag och chattar med min vän på Gran Canaria som ÄNTLIGEN fått bredband där. Jag räknar med att åka dit SNART!!! Längtar... Har har det ju ÖSREGNAT hela dagen sånt där tätt regn som man blir väldigt blöt av:

Nu har jag gått 4 hela veckor i skolan. Jag stortrivs!!! Det är mycket uppgifter att göra men allt är KUL sånt jag suttit med på fritid och nätter innan. I dag redovisade jag min snygga powerpoint presentation om Rosenlundsbadet. Inte favorit programmet men det var rätt kul ändå. Denn bild hade jag näst intill genomskinlig som bakgrund i hela presentationen.

Nej nu har jag lagt tre barn och fått igång diskmaskinen samt plockat undan i hallen. NU ska jag slänga mig i soffan! Trevlig fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar