15 sep. 2007

duggar tätt

Nu har jag uppdaterat bloggen 5 ggr på 2 dygn....lite mycket dator.......eller?! Sitter och velar om jag ska boka resa idag eller vänta till i morn. Tror inte priset går ner så mycket då det finns så få platser.

Du kan RÖSTA PÅ MIN BLOGG om du vill på bloggtoppen. Vad nu det ska va bra för ;) hm ja det funderar jag med på... Men kolla här i alla fall
Klicka H Ä R och rösta :) eller låt bli.

Är lite nyfiken på vad "folk i allmänhet" tycker om vårdnadsbidraget så därför har jag en omröstning på min sida. Svara gärna på frågan! De som känner mig vet vad jag tycker = solklart!

Nej nu ska jag tag tag i IRL livet igen. Fick sovmorgon till 6:45 i dag, tack josef bättre är 06:00, var som en död sill då, eftersom jag läste till kl 01:00 i natt. Läste ut Brunstkalendern av Emma Hamberg. REKOMMENDERAS!!!

1 kommentar:

  1. IRL liv vad är det???? ;D

    Åh ska du ut och resa.... så underbart. NÄR har du tänkt åka? Vad kostar resorna nu? Är det varmt där nere nu? Liiiite avis blir jag ju.... ;)

    Kramis
    M I N D I

    SvaraRadera