28 sep. 2007

Bokmässan....

Som många av er vet, läser jag grafisk form och kommunikaton nu. Kul!!! Speciellt idag då BOK och BIBLIOTEKS mässan var obligatoriskt. Eftersom mannen är pappaledig så följde han och sonen med. Så kul det var och så mycket att se!!! Och böcker.....JAG ÄLSKAR BÖCKER! Skulle inte köpa nått, har ju massor och trots att huset är 380 kvm har jag böcker som ligger i kartonger i källaren, men det blev en del böcker.
Vi hade fått välja ut ett monterprogram vi ska redovisa om och jag hade Katerina Janouch. Läser ofta hennes blogg (se min LÄNK-LISTA) och tycker hon är en så COOL 5-barnsmorsa = precis som jag, hi hi. Köpte 3 böcker av henne eftersom jag inte läst nån av hennes innan. Återkommer med rapport! En bild på henne till redovisningen blev det. Tänk om man kunde va så fräsch trots 5 barn!! Trevlig verkar hon med.
Detta var Josefs tredje mässa trots att han bara är 9 månader (ändå missade vi husvagnsmässan). Här han i svenska fotgrafers monter :)

För inte jag ta en bok Mamma??
En intressant dag. Jag var trött på vägen hem,,,mannen erbjöd sig att köra i på Lager 157 där jag aldrig varit och JAG SA NEJ!!?? hm ja ,,,, ångra.Efter ett bad var "lillprinsen" så här trött. Söt!! Vi är själva hemma mannen, jag och Josef. Nu har vi ätit pizza och sett på Idol, Criminal Minds och Special Victim Units typ.

Vill göra "reklam" för min kära vän Mias blogg. Hon bor på GRAN CANARIA nu. Se näst längst ner i min länk-lista.

Har fattat nu VARFÖR man ska sätta ketegorier på inlägg. Har skrivit på denna blogg i ÖVER 2 år nu. Om det kommer nya läsare eller om jag vill se inlägg och bilder som t e x handlar om hus och inredning är det ju lite svårt eftersom jag INTE sätter kategorier på inläggen. Funderar på att börja med det. Är det bra? Bloggvänner som vet!?

Sov Gott vänner!!

2 kommentarer:

  1. Poppar bara in och säger gullunge.
    Om sortering vet jag inte, men har själv funderat på om man skall göra det, så skall bli intressant och se vad de svarar.
    Ha en bra helg.

    SvaraRadera
  2. Vad kul med bokmässan!

    Angående kategorier vet jag inte... men jag skriver ju alltid blandat. Men det kan ju vara bra på det sättet om man tex vill dela i det i recept, hemmet osv. Då är det ju bara för besökaren att klicka på tex recept och så kommer alla inlägg med recept i ( som jag alltså väljer att lägga i den kategorien) upp. Så det är ju smidigt på det sättet!

    Kramis
    M I N D I

    SvaraRadera