11 sep. 2007

3 år sen

Oj har rotat bland gamla bilder på min externa hårddisk idag till ett arbete. Oj oj vad roligt och NOSTALGISKT. Här är jag och äldsta dottern för 3 år sen. Hon ska fylla 15 snart då.
Och här!!! He he kille som är lite över 2 år då... (nu lite över 5) och som höll på med pottträning. Say no more.... KÄNSLIGA KAN JU LÅTA BLI ATT TITTA!



Hoppas ni inte mådde illa nu :)

I dag har vi varit på studiebesök på en reklambyrå och fått veta vad de olika arbetsuppgifterna innebär. Ad, orginalare, copywriter osv. Så KUL det verkade att jobba där!!! 2 år till att STUDERA....

10 kommentarer:

  1. Ha ha ha!!
    Jag tror jag dör...!!
    Mmmm.. Vad har vi att se fram emot..?
    Kramar till er alla!

    SvaraRadera
  2. från jossan och alice

    SvaraRadera
  3. Härliga bajsbilder..
    Nja men man blir ju ändå ledsen.. Speciellt när det kommer ifrån sin egna syrra...
    Och fick idag veta att om värkarna kommer igång på natten ska jag inte ringa henne för hennes sambo VÄGRAR köra in henne.. Tack & lov ställer min bror upp......

    SvaraRadera
  4. *asg* nää, inte illa mående, men han lär ju ha ett par ord och säga om att du visar sånt på nätet när han blir större!! ;-) *S* Förresten du är utmanad!!

    SvaraRadera
  5. Hi hi, vilka roliga bajsbilder!!
    Kul, att du trivs så bra i skolan!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  6. *asg*
    De bilderna vill han nog inte kännas vid i tonåren. ;D

    Åh jag är avis på din utbildning... den verkar sååå rolig. Vad var det den heter nu igen och var finns den?

    Stor kram
    M I N D I

    SvaraRadera
  7. Jag har svimmat... ;)
    Vad lika du & dotter, jätte fina!

    Kramar Eva

    SvaraRadera
  8. Glömde säga, ang "Brittan". Det står om henne i stort sett dagligen i Aftonbladet om hennes liv och underliv... Senaste nyheten var ett uppträdande på MTV galan i trosor & BH...

    SvaraRadera
  9. Spara dom bilderna. En gång i framtiden ska han sluta gymnasiet och vill att mamma gör en skylt med ett skämmigt kort på.

    SvaraRadera
  10. Va äcklig han va adam :O

    SvaraRadera