16 apr. 2007

VILKET UNDERBART VÄDER!!!

VILKET VÄDER!!! Jag bara njuter!!! I helgen har vi varit själva hemma med bara den lille prinsen och 1 tonåring. Vi har mest varit trädgrden och njutit. Tagit fram grillen och grillat kött i sommarvärmen HÄRLIGT! Nu sitter jag i solen med en kopp kaffe och min laptop :) Josef sover på sängen:
Han han gillar verkligen MJÖLK åt så han somnade på sängen och har sovit 1,5 timme nu. Här är en bild på vart jag satt nyss:
Ni ser mina nya fina turkosa Crocs står kvar :) Jag gillar VERKLIGEN solen och ser fram emot en LÅNG VARM SOMMAR. Vi har fått en säsongsplats på Gullbranna gårdens camping i Halmstad. Så den 1/5 ska vi ställa husvagnen där och sen ska den stå till i september nån gång. HÄRLIGT!!! Vi kommer hyra ut den lite med om nån är intresserad.

1 kommentar:

  1. Ja visst är det helt underbart med det här vädret som varit nu i några dagar! Man får passa på att njuta!! :-)

    Kram
    Linda

    SvaraRadera