6 apr. 2007

Långfredagen....... och torsdagslunch i BARNSTOL

I går hade jag bestämt lunchträff med Susanne på Jungle Thai - Det är buffe med Thai mat!
Inte ville Josef ligga i vagnen när han var vaken och pigg då kan ju mamma äta i lugn och ro....
Barnstol!!! Josef 3,5 månad drygt satt i barnstol för första gången i går. Gick så bra så LITE vingligt var det allt....Han lunchar med kompisen Felix 1 år på Jungle Thai.
Sötnos!!!!!
LÅNGFREDAG:
Morgonpiggson idag, åt vid 5:00 redan (som vanligt) men han var svår att få att somna om...sen vaknade han redan 7:00 igen och åt och VILLE INTE SOVA MER Jag kämpade tappert med mat mat och mera mat och nappen. Men han jollrade glatt och högljut så 8:20 gav jag upp. Jag gick upp satte på kaffe drog på mig mysbyxorna och skulle precis ta på skorna och kom på NEJ INGEN TIDNING. Långfredagen idag! "Surfar" med kaffekoppen istället. Min lille älskling tränade nackmusklerna genom att ligga på mage med leksakerna. Sen klädde vi på oss och jag duschade med en glad liten kille på golvet på en filt i badrummet. Så är det när man är själv hemma. Kl 9:45 somnade han om igen EFTER MERA MAT ,,, ja äta gör han gärna.

Sen var pappa här på lite "lunch" eller frukost för tonåringarna och lunch för oss. Då "smsade" Mia om jag ville komma till henne och P på minipåskbord. KLART jag ville Han gör VÄRLDENS GODASTE JANSSON. Gott!!! Sen fick jag med mig resten hem eftersom de åker till Gran Canaria i morn.Min vän och min söta älskling på väg hem! Vi gick en lång härlig prommenad i solen.

Nu ska jag och tjejerna se på Harry Potter och äta godis. Det snöade i New York igår föresten ,,,,,här lyser solen alltid något. Vagnen är framme på hotellet och G har packat upp den SNYGG sa han.

1 kommentar:

  1. Åh så gott det lät med thaibuffé då. :) Mums!

    Så söt han är där i sin matstol.... det går ju sååå fort... han blir så stor ju. :)

    Hoppas att allt är bra och jag önskar dig och din familjen den underbaraste påsken!

    Stor kram
    M I N D I

    SvaraRadera