8 apr. 2007

Lillprinsen sjuk!!!

Josef har feber,,,hög feber. Han hade 39,5 i morse och 39 i går em. Har varit så ledsen och varm i natt. Ätit och skrikit om vartannat. Jag ringde barnakuten och de ville att vi skulle komma in och ta urinprov eftersom han haft lite låg "diffus" feber till och från ett par veckor. Så i stället för kyrkan med barnen så åkte Adam , Josef och jag till barnakuten. Ingen urinvägsinfektion, öron och hals OK och snabbsänka på 21 (under 10 normalt) Tyder på en vanlig virus infektion sa doktorn,,, Så vi fick åka hem igen. Har han hög feber om 2 dar ska vi ringa igen.... Jag vill BARA SOVA så trött efter 2 jobbiga nätter. Var SÅ LEDSEN OCH besviken att vi inte kom iväg på påskgudstjänsten heller :( sjuka barn är sånt som händer även om jag inte trodde prinsen skulle bli sjuk så tidigt. MEN i morn kommer G hem från New York i alla fall. Ska bli skönt att bli lite "avlöst".

Sandra åkte till Taize tidigt i morse och ska vara där en vecka. Sofie, Adam och Emma har hoppat en del studsmatta i dag i solen. Sofie skulle bara läsa lite,,,,, sover gott nu :) Adam med. Josef ligger på fårskinnet och SOVER (se bilderna ovan) och Emma och jag ser på Jersey Girl en film på 3:an.
Bilderna från onsdagens bebisträff här: http://enbilditimmen.blogspot.com/


Föresten SNÖ PÅ MARKEN här nu i kväll USCH och BLÄ och FY vill ha vår!!!

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Hoppas påsken varit skön :)
    Tittar in för att se hur du har det.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Stackars lill gubben som blivit sjuk! Hoppas att han kryar på sig snart igen för det är så tungt att ha sjuka små barn, jag minns hur orolig jag var och hur deppig jag kände mej. Så jag skickar en extra stor KRAM till dej!

    SvaraRadera