28 apr. 2007

gäspar..

Nu ska jag lägga mig! Tidigare ikväll kom Susanne, Jonas, Felix, Zahra och Jonathan hit. Vi åt paj med glass och sen fick de se husvagnen. Trevligt! Josef badade och åt 2 dl tillägg vi 20:30 så nu hoppas jag han sover till 5:30 åtminstonne,,,

Jag har slappat i soffan med cola, digistive kex och brie ost. Sett 2 filmer på Canal + : Huset på Tara road och Wallander: Master Mind. Bra båda 2! Så sorgligt att se Johanna Sällström tycker jag:)

NEJ NU ska jag sova. Ska sjunga i morn och ska va där 8:45 redan. Ska hämta Emma innan, hon ska ha Josef under tiden...

Sov Gott!!!

2 kommentarer:

  1. Japp, det var på tyska ebay jag köpte klösmöblerna. Jag ska behålla den som är blå på bilden (men jag har beställt den i vitt).

    Kram
    Linda (som ska gå och sova nu *s*)

    SvaraRadera
  2. Kikar in för att önska dej en riktigt fin Valborgsmässoafton.

    Kram från mej

    SvaraRadera