28 apr. 2007

Gräsänka IGEN men solen skiner ju ;)

Ja nu är manen på resa igen, Champange i Frankrike. Tråkigt för mig men desto roligare för honom. Solen skiner och jag tänkte sola idag men det går inte för då BLÅSER MAN BORT: Full storm trots solen. I morse låg Josef plötsligt på magen 1 m ifrån där jag lagt honom på rygg 3 minuter tidigare. I dag har jag tvättat täcken som ska med i husvagnen och sett lite vad som behöver packas in. Tog lite mera foto.... Ill-gula 70 tals spottlights

Soffkuddetyget :) Så retro!!!Bänkskivor, bordskivor och kylskåpet ser ut så här!!!
"Inbyggd micro" under ligger slangen till "centraldammsugaren" som räcker i helaförtältet
Badrumsinredningen heheKYLSKÅPET!!!! SNYGGT :)
Mera kök......Myshörna med sammetsbrokad spotlights :)
Tyvärr tycker jag INTE att gardinerna passar och nån är sönder så det ska jag sy nya. Vet inte vilket tyg bara TIPS????

1 kommentar: