11 apr. 2007

Allt som vanligt :)

Josef är FRISK igen och mannen hemma från New York. SKÖNT! Oj vad fina skaker vi fick från "overthere" Parfym, foundation, converse-skor och crocs mm. Det sötaste var Adams mörkblå crocs i stl 27 och Josefs helsvarta converse i stl 18. Så söta!!!

I går var vi på UTFLYKT: till ULLARED. Det var jag, Sofie, Josef och Emma och hennes kompis. Trevligt! Jag skulle INTE ha nått mer än en amningsbh och en baddräkt och det köpte jag med... Lite blev det Adam och Josef med och Sofie hittade en hel del...hade varit billigare om hon inte varit med.

I dag har jag varit på mamma/bebis träff TREVLIGT som alltid. Efteråt gick vi en lång prommenad vid Vättern och upp på Rosenlund. Så skönt i solen MEN vad det blåste!

Nu sitter vi här och väntar på "pizzaleveras" Sofie har en kompis som ska sova över här och vi ska äta familjepizza med pommesfrite på när mannen kommer hem *gott*.

I morn är Josef 4 månader!!! Ja sant! Vad tog de månaderna vägen. Vi ska till BVC på vägning/mätning och sen på babymassage där. KUL!Sen kommer en dagis kompis till Adam hit och ska leka och har sin mamma med. Nu ska jag ta lite nu foto tror jag....

1 kommentar:

  1. Vad skönt att Josef är frisk igen! Inget roligt när småttingar är sjuka i så hög feber. :-(

    Hoppas allt är bra annars. En massa trevliga presenter och Ullareds-resa låter ju inte helt fel!

    Kram
    Linda

    SvaraRadera