5 apr. 2007

Adam tänker vid frukostbordet:

Adam: - Mamma när Josef är lika gammal som du.....Är du i himlen då??!! Jag: - Va ,,hm,,,vet inte ,,nja,, Jag räknar i huvudet Jag var 37 nästan 38 när Josef föddes. När han är 38 så fyller jag 76 år. Ja då är jag kanske i himlen MEN NEJ Trygga barn vill jag ha. Jag: - Nej då LEVER JAG!

Sen funderade jag 76 år,, jag kanske INTE finns då. Sen mannen är + 9 år = 85 år Han kanske inte heller finns... Men en 38 åring klarar sig utan föräldrar men det är trist. Jag har ju bara pappa kvar så jag VET. MEN usch så djupa funderingar en snart 5 årig "tänkare" kan få igång... Cape Diem! Josef är 3,5 månad nu och inte 38 år. Jag går ner till stan och lunchar med Mia och Susanne istället :)

2 kommentarer:

  1. Huja vilka funderingar de kan ha ibland!!

    Underbara bilder här som alltid,så kul att kika in och läsa ikapp lite om vad som sker hos er,väldans vad lillJosef är i farten!!
    hahahhaa

    massa massa kramar!

    SvaraRadera
  2. Oj oj...jag ler här...jag går oxå i såna funderingar i bland...visst en 38 åring står på egna ben. Jag hade själv en äldre pappa. Det har gått bra, men visst funderar man!
    Å ena sidan nuet å andra sidan det som komma skall..nej jag tror vi stannar i nuet och njuter! Josef är så fin!

    SvaraRadera