1 feb. 2007

Vunnit FOTOTÄVLING PÅ NÄTET Jiiihaaa

Josef sov 7 timmar i sträck i natt och åt inte på 9 timmar!!!! Åt kl 22:00 i går kväll och då fick han 70 ml tillägg efter amningen. Mest för att se om han tog flaskan och det gjorde han avsett om mamma eller pappa matade:) Så duktig! en av syskonen tog det 4 månader att vänja vid att ta flaska nån gång i bland. Tänk att jag fick sova 7 timmar i sträck, HÄRLIGT! Att sova 3 timmars intervaller i 2 månader tar på krafterna även om jag INTE KLAGAR för det är en UNDERBAR LITEN människa värd! Så go är han nu skrattar mot mig hela tiden och försöker jollra som ni ser ovan...

I onsdags var det mamma bebis träff igen, bebisar och mammar = 14 st:) Vi pysslade och strök namntyck på barntröjor. Här är några bilder från det (klicka på "ordet här")

I dag har vi varit på babyfrukost/babysång mysigt mysigt mysigt. Sen var vi hos Tess som fyllde 33 år idag (eller var det 34??) och fick kladdkaka och en massa annat gott fika. "Pappa Göran" kom och hämtade oss med bilen sen. Han hade varit och handlat och jag fick TULPANER igen. Så glad:)!

Sen kom jag hem och fick se att min bild i en Photoshoptävling med temat LEKSAK hade vunnit. Så kul!!! Första gången jag var med i en fototävling på nätet. Och den hade många fler röster än 2:an också! Glad jag blev. Den är taget som en bebis liggande på skötbordet ser mobilen som hänger över...


Nu är klockan mycket och jag ska sova HOPPAS att lilla älsklingen sover LIKA GOTT och framför allt lika LÄNGE i natt. Han fick 40 ml tillägg av sin pappa nu i kväll efter amningen. God Natt!!!

I morgon är det fredag och då ska jag försöka hinna städa lite här hemma och sen ska jag äta lunch med 3 tjej-kompisar på Jungle Thai. Det är "barnledigt" och "gubbledigt" ,hi hi, här hemma lördag-söndag sen. TUR jag har Josef och de 2 "nästa vuxna" hemma i alla fall.

1 kommentar:

  1. Åsa & Wilmerfredag, 02 februari, 2007

    Cool vinstbild! Och jättefina bilder från pysslet & fikaträffen :-)

    SvaraRadera