11 feb. 2007

Pulkabacken, 2 månader


Min lille prins är REDAN 2 månader. Så fort det går!!! Sin 2 månaders dag firade han med kompisen Alice och hennes mamma Josefine på Jungle Thai. God mat de hade där;) Josef åt trots att han ätit hemma precis innan men Alice sov HELA tiden. Ska bli spännande i morn att se hur Josef har växt. Vi ska dit på läkarbesök med 2-månaders kontroll.


I helgen gick jag, mannen, A och S en prommenad med vagnen. Utöver vagnen skulle 2 pulkor och en snowracer med. Vi gick till pulkabacken. De åkte en stund. Jag åkte faktiskt också, KUL. Sen gick vi en liten extra runda så vi fick lite motion också. Det behövs S åkte iväg på skidläger i går kl 14. Jag saknade henne redan i går kväll!!!! Hon kommer hem på fredag kväll men då hämtar hennes papap henne och så är de där till söndag kväll så jag får längta en HEL VECKA :( MEN jag är så tacksam att vi har råd att låta henne åka i väg när hon ville. De kommer säkert ha jätteskoj och hon var så stolt över att hon har nya skidor och ska få åka många dagar. Jag är grymt sugen med..... Nästa vinter får Adam skidor har jag tänkt och så får jag en anlednig att åka. Jag måste ju LÄRA honom.
På tal om vinter och snö... Det kommer ju en sommar med. I går var vi och tittade på en husvagn. jag vill köpa den och ställa den på säsongsplats på Gullbranna i Halmstad HELA sommaren. Då kan man åka dit på helger och hela veclor när det är fint väder. Sen kan man hyra ut när man INTE är där. Tyvärr har de fullt och vi kom på åttonde reservplats så vi får se om det blir nån plats....

Ljusen i vår öppna spis....

2 kommentarer:

  1. Nu har jag verkligen varit dålig på att "gå runt och hälsa på" regelbundet ser jag när lille man är så stor redan! Vilken sötis kille!!!

    Grattis till vinsten i tävligen! Det är alltid lika skoj att vinna något, oavsett vad det är.

    Kram från Eva

    SvaraRadera
  2. Kan ej fatta att lillkillen bara är 2månader när man ser bilderna!
    Han är ju så mkt med!
    Hahhaha
    Minns knappt den tiden,sist var ju lillgullet mitt så sjuk.

    Underbara bilder,är så avis på snön;)
    hihi

    Kramar i mängder!

    SvaraRadera