21 feb. 2007

onsdag....

Dålig bloggare jag varit den sista veckan. Trots att jag tagit en massa fina bilder har jag inte känt för att skriva och blogga. Det hände en av mina allra bästa vänner något väldigt tråkigt och det påverkar mig mycket med så klart. Ledsen och nedstämd för deras skull. MEN i dag ska Josef och jag på "mamma-bebisträff" hos Åsa och Wilmer. TREVLIGT ska det bli!

Jag ska JOBBA MED. Fick frågan om jag vill hoppa in och ersätta på nästa Landstings Fullmäktige den 13/3. Klart jag vill :) (jag som skulle va LEDIG ett helt år och INTE "springa på sammanträde" he he). Jobba en dag när Josef är 3 månader ska väl gå. Då får G vara hemma. Det är en tisdag och han jobbar bara 4 timmar då så det är ju inte så mycket att va ledig heller. AMNINGEN DÅ??? Ja han får komma med honom när han är hungrig...vi har ju "öppna sammanträden". KUL ska det bli!
I kväll ska jag och mannen gå på "håll kärleken levande" med Alf B Svensson m f l. Hoppas det kan hjälpa ;) Ses senare!

1 kommentar:

  1. Helt underbar bild!!
    Önskar att jag kunde få Alice att skratta så där fint på kort.

    SvaraRadera