22 feb. 2007

lat fm..LYXLUNCH och Massage

Massage!!! ja det låter nått va... MEN det var INTE jag som fick den (tyvärr,,, VILL HA!!) utan Josef. Babymassage ledd av Carina vår härliga BVC sköterska. Mysigt :) 10 bebisar på golvet i en ring och så klassisk härlig musik. Kallpressad olja i handen och ögonkontakt. Josef gillade det,, så mycket att han kissade rätt på mina jeans,,,nära grenen,,,najs,,,fick på tröjan med. Som tur var fick vi plastade "skynken" att på våra filtar för 5 minuter senare bajsade han med. Klart han var nöjd. Vi gick hem i kylan *bbrr*, tur "josef-kisset" på mina kläder torkat då :)

Innan det var jag på resturang Jungle Thai ,,,LYX, ,,,som var "vardag" innan, men knappast nu efter Josef föddes. Jag prommenerade ända ner till stan en rask 25 minuters prommenad i snålblåsten. Skulle tagit bussen men fick syn på den (den var TIDIG) och kunde inte springa för det var is-gata och ville ju inte hamna i dukehalla ån med vagnen. Skönt att gå i alla fall. In på Görans jobb och hämtade honom. Där hängde Me and I kollektionen. Så fin!! Ska ha visning hemma den 7/3 Välkomna!!! Vi hade stämt träff med Susanne och Jonas och åt med dem TREVLIGT! Josef sov i vagnen hela tiden. Felix sov lite men åt också sen. Efteråt tog jag, S och J bussen tillsammans. Jag hoppade av vid Dalvik och familjecentralen.

Nu är kl 17:00 och jag har precis lagt prinsen i sängen för en liten tupplur... Får se om det lyckas. Han är så medveten nu och vill helst somna i famnen, rätt gnällig när han INTE får som han vill. Adam och Sofie är med sin pappa en stund och kommer inte hem förrän 20:00. Tonåringarna ligger på soffan framför TV:n "de små liven". Tänkte göra lite nytta i tvättstugan....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar