6 feb. 2007

katter och SNÖ

Innehållsrik dag:
Gick upp tidigt och plockade upp, städade och bakade en äppelkaka. Fick "fikafrämmat" kl 11:30. Han stannade till 12:00. 13:00 var jag och Josef på "babyöppet" på öppna förskolan. Jag gjorde ett nytt försök att göra ett gipsavtryck av hans lilla fot. Sen var det en mysig sångstund. Efter det, 14:30, gick Göran och jag och åt på 8 glas. Gott! Färsk pasta med fläskfile och kantarellsås *mums*. Sen hem och hämta Sofie och Adam. Efter en "snabb-amning" åkte vi till Linda och Adam i Brandstorp. Kattungarna börjar "flytta ut" i morn så vi ville gärna se dem innan. De kom SNÖ på vägen och i Brandstorp, som ligger 4 mil från Jönköping var det FULL vinter. Linda bjöd på SÅ GOD kladdkaka. ALLTID gott fika där:). Både Linda och jag är ju LITE fototokiga, så det blixtrade en hel del hehe. Kattbilderna har jag fixat till i Photoshop NU och de ligger här nedanför. Josef bilderna kommer....men det får bli i morn TRÖTT. I morn är det "mamma-bebisträff" igen hemma hos Karin. Roligt!









2 kommentarer:

  1. Men gud så fina katterna är!!!
    Och så stora de blivit!
    Minns när du lade ut dem som alldeles nyfödda!
    hihi

    Hoppas ni får en alldeles underbar dag!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Fina bilder!! Nu har sötnosarna flyttat och här känns väldigt lugnt och tyst måste jag säga. Men tyvärr gick två av dem inte igenom veterinärbesiktningen. De har blåsljud på hjärtat. Mkt lindriga blåsljud visserligen och behöver inte betyda att något är fel (kan t ex bero på att hjärtat inte är helt utvecklat), så förhoppningsvis ser det bra ut om några veckor när de ska dit igen.

    SvaraRadera