22 feb. 2007

GOD NATT till de 2 LITE större älsklingarna

Jag skriver så mycket om Josef här just nu. Känner att det verkar som om ALLT kretsar runt honom i vår familj och så är det ju INTE. Har ju 4 älsklingsbarn till !!!! och en man ;) I kväll när de 2 lite större kom hem från "pappa" var de nybadade och goa. Jag sitter alltid på sängkanten en stund. För Adam som är 5 år i maj läser jag och så ber vi "aftonbön". Sofie som är 11år i augusti läser jag inte (hon vill läsa själv) utan vi pratar lite och sen ber vi "aftonbön". Jag tog några bilder på sängkanten. Ett utan och ett med blixt tog jag:

Visst är de goa mina lite större troll???

Här är de största trollen :) MEN får ta en nyare bild för nu är båda "naturligt svarta" igen och sen har det visst växt ut en piercing till på "den ena". Söta eller hur?

De vill varken höra God Nattsaga eller "aftonbön" hehe Jag får vara glad om jag får en god natt kram. Jag somnar för övrigt FÖRE dem för det mesta.

God Natt VÄNNER!!!!

2 kommentarer:

  1. haha den har inte "växt ut :O"

    o jag e inget troll ,o har du frågat om vi vill bli nattade ? nää :O

    du har inte tid o natta oss , älskar dej iaf . <3 // emma

    SvaraRadera
  2. Jätte fina barn ALLIHOPA! :)

    Kram kram kram

    SvaraRadera