14 feb. 2007

Alla hjärtans dag :)

Har ni sett nått så sött förrut??!!!! Josef och hans kompisar i dag :) TREVLIGT och underbart!

I dag har kameran gått varm och det har blixtrat runt Josef MER än vanligt. Som en riktig kändis :) Vi var och träffade "gänget" hemma hos Linda. Detta gruppkort och säkert 100 till som vi mammor tog framkallade många glada skratt. de lutade allt mer och såg ut som värsta krogbilderna till slut när några "däckade" i soffan. Men de dricker ju BARA MJÖLK he he.

Jag fick 10 par färgade engångs linser som jag gått och "suktat" efter *glad* och en röd ros och en ask After Eight av ena dottern. Min pappa gav mig en fin ask Anton Berg i går eftersom han var här då och trodde det var Alla Hjärtans dag då :)

Tur jag kan luta mig mot dig polarn. Du som är 7 veckor äldre.....

ÄLSKLINGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Hahahha,sånna underbara bilder!:)

    Ja jag håller med,det är så tragiskt det här med Johanna Sällström!
    Kan ej riktigt förstå...
    Hemskt:(

    Aqua kul som vi går på ligger i Malmö,mitt emot biblioteket ungefär,väldans mysigt:)

    Kraaaaamar på er!

    SvaraRadera